אחותי

לכל אחד מאתנו יש דמות אחת לפחות שהשפיעה עליו. דמות שהוא פונה אליה בעת צרה, בעיה וגם בעת שמחה. דמות שמלווה אותו ומדריכה אותו לעיתים ביודעין ולעיתים מבלי לדעת.
בשבילי יש שתי דמויות כאלו.
 אמא שלי המדהימה ואחותי האחת והיחידה פזית.

כשהייתי קטנה, נהגתי להציץ מבעד חור המנעול שלה כשהייתה נפגשת עם חברות שלה, או מחפשת תירוץ להיכנס לחדר שלה כדי להיות לידה. לשמוע על מה היא משוחחת ומה מעניין אותה.
במשך השנים, למרות פער הגילאים ביננו, הפכנו לחברות טובות ואחיות נשמה. יש לנו כל כך הרבה תחומי עניין משותפים ולמרות שהיא לא גרה קרוב אלי, אפילו די רחוק, היא תמיד בלב שלי. בכל רגע שמח אני חושבת עליה, בכל התלבטות אני מתייעצת איתה. אני אוהבת את ילדיה כאילו הם שלי.


פזית למדה חינוך לפני שנים רבות באוניברסיטת באר שבע ובאחד הימים הכירה סטודנט מקסים שהגיע מארה"ב. בעקבות החיבור החזק שהיה ביניהם היא טסה אחרי אהבתה ושם הם החליטו לחיות יחד. מאז היא בשיקגו.
במשך השנים היא הגשימה חלום ילדות ולמדת פסיכולוגיה קלינית רפואית, הפכה לד"ר וסיימה את לימודיה בהצטיינות יתרה.
מאז היא מטפלת במאות אנשים ועושה זאת בדרכה הייחודית, המקצועית ומרעיפה את האנרגיה הנינוחה, השלווה והנהדרת שלה על כל מי שסביבה.

תמונה מלפני שנתיים

איתן נולד ראשון, ילד מחונן בכל רמה אפשרית (הבן שלי מעריץ אותו). בהמשך נולדה אלינור עם יכולות יצירתיות מלאות בשמחת חיים ועוד כל כך הרבה כישרונות. אחרון חביב נולד בני, בונבון בצורה לא רגילה, חכם, שנון ואני צופה לו, כמו גם לאחיו ואחותו, עתיד מלא בדברים טובים.

אז למה אני מספרת לכן את כל זה?

כי הבלוג הופך לגדול אף עוד יותר. בקרוב מאוד יכנסו תכנים המתאימים מגיל לידה, שילוו את התפתחותו אמנם של דור - אך יתנו לכן כלים, רעיונות וידע רב וחשוב על שלבי ההתפתחות האלו.
אחותי תתרום מהידע שלה למענכן והפוסטים שיקשרו לדור, ילוו בהסבר מפורט שלה - ד"ר פזית בורשטין.

אז תפיצו את הפוסט, לכל אמא בדרך ולכל אמא לתינוק קטנטן. יהיו פה חומרים רבים וחינמיים עבורכן.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה