נעים להכיר

ברוכים הבאים למרחב האינטרנטי שלי!

שמי מיטל ואני רעייתו של יובל, ואמא של ארבעה יקרים: יהונתן, מיה, דור וראם.
לפני למעלה משבע שנים, פתחתי את הבלוג, כשעשיתי את פסיעתי הראשונה במשרד החינוך. מורה חדשה לכיתה א' עם הרבה רצון לשנות, להשפיע ולהכניס את התפיסה החינוכית שלי, למרחב החינוכי הציבורי. בלוג "הרגיש" לי הדבר הנכון ביותר לעשות. מקום שיאפשר לי להעביר הלאה את כל הדברים האהובים עלי: חינוך, משפחתיות, רוחניות ותודעה, יצירתיות, אהבה, משחקים, למידה מעמיקה ומשמעותית, מצויינות אישית, שיח רגשי, כתיבה ועוד..
ואכן, כך היה.

במשך השנים, הבלוג שגשג והגיע למקומות שלא דמיינתי.

יחד עם שגשוג הבלוג, גם אני שגשגתי ונולדו לי עוד שני ילדים (דור וראם).
השינויים שחוויתי בחיי, הובילו אותי להשהיית העבודה במשרד החינוך, עד שילדיי יגדלו ובשנים האחרונות, עבודה עם ילדים באופן פרטי. דבר שהגעתי אליו ממש במקרה וכנראה לא במקרה, מכיוון שזה נותן לי תחושת סיפוק גבוהה יותר משהייתה עד כה.

הבלוג עוסק בהרבה דברים, אבל בעיקר חושף בפניכם את התפיסה החינוכית-ערכית-תודעתית - רוחנית שלי משלושה היבטים מרכזיים: הן כמחנכת כיתה, הן כמורה פרטית והן כאמא לארבעה ילדים.
מבחינה פדגוגית, ישנם הרבה תכנים להורדה, מבחינה רגשית-ערכית-חברתית-חינוכית, יש פוסטים רבים מאוד להשראה, קריאה ומחשבה.

מאחלת לכם שהייה מרתקת,
מוזמנים לחזור,

להתחבר ולהצטרף לקהילה גדולה של אנשי חינוך איכותיים.

http://meitalcaspi.blogspot.co.il/
מזמינה אתכם לדף הפייסבוק שלי
https://www.facebook.com/meitalcaspiburstin/
מזמינה אתכם לחנות האינטרנטית שלי
http://meitalcaspiburs.folyou.website/he/home
בברכת ימים מבורכים,
מיטל.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה