יום המאה ללימודים - הזדמנות לחגיגה!

יום המאה הוא סיבה לחגיגה והזדמנות מצוינת לטיפוח חשיבה יצירתית. לתרגול כתיבה, חשבון ויצירה.

מגיע לתלמידים הנהדרים שלנו לחגוג 100 ימי למידה, עשייה, התמודדות עם אתגרים והתמודדות יום יומית עם מצבים חברתיים.








כמו תמיד, כל התכנים שאני מייצרת מנוסים בראש ובראשונה על ידי ילדיי שלי.

אז קדימה,
לחגיגה!


אנו יכולים לצייר 100 דברים




יצירה עם המספר 100




כשאהיה בן / בת 100 אראה כך


אנו יכולים למיין 100 דברים



משחק הפיצה המוכר שלי מהפוסט בנושא יום המאה







אנו יכולים לספור עד 100



כשאהיה בן/בת 100 אראה כך (גרסה שנייה)



עץ עם 100 פירות צבעוניים!





לא הייתי רוצה שיהיו לי 100....







אם היו לי 100 שקלים הייתי..




אם היו לי 100 _______ אז?


קופצים עד 100! 


מה מופיע על שטר של 100 שקלים?


אני יכול/ה להשלים את המספרים החסרים עד 100





אם היו 100 תלמידים בכיתה אז...



להורדת הקבצים דרך גוגל דוקס לחצו כאן
להורדת הקבצים דרך TPT לחצו כאן

חנוכה שמח!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה