שגרת בוקר

הבקרים של רובינו אינם רגועים כפי שהיינו רוצים ולא פעם אנו מפזרים את הילדים למסגרות כשאנו מותשים מהריבים ומהבקשות החוזרות ונשנות: "תתלבשו בבקשה" או "תסיימו לאכול" ועוד.
שאלה ששאלה אותי אחת מקוראות הבלוג הובילה אותי ליצירת דף נגיש שילווה את הילדים הצעירים בשגרת הבוקר היומיומית.

שאלה:
יש לך רעיון איך אני יכולה להתחיל את היום בצורה רגועה ושלווה ולהימנע מריבים מתישים ומאיחור לעבודה? הבקרים אצלנו קשים מאוד במיוחד עם הילדה ואני מחפשת דרך לשנות אותם. אני מגיעה לעבודה עצבנית ומתוחה ועם רגשות אשמה.


תשובה:
מבינה את ליבך.
לדעתי הנהגת שגרת בוקר קבועה תאפשר לילדייך לקחת אחריות ולהרגיש מעורבים, שייכים ונחוצים בהתנהלות המשפחתית, דבר שיוביל לשיתוף פעולה ועל ידי כך, ישנה את הבקרים ויהפוך אותם לרגועים יותר.

הכנתי לה דף צבעוני וכייפי בשם "שגרת בוקר".




שלבי הכנה:
מדפיסים את הדף - ניתן להדפיס בקישור הזה
מניילינים (לא חובה)
מדביקים בחלקו האחורי של הדף מגנטים (ניתן למחזר מגנטים שאינם בשימוש)
מכינים פונפוני מגנט ( מדביקים באמצעות דבק חם, מגנט לפונפון)
מצמידים למקרר ומסבירים לילדים כיצד להשתמש (הצמדת פונפון לפעולה שסיימתם כשהמטרה הסופית להגיע לזמן מנוחה וחיבוקים)



לאחר ההדפסה והניילון, הדבקתי באמצעות דבק חם לכל פונפון מגנט.


הדבקתי שני פסי מגנטים נוספים בצד האחורי של הדף והצמדתי אותו ואת הפונפונים למקרר.


 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה