הצצה למשחקים חדשים

חג שבועות הסתיים והתאפשר לנו להיות עם אנשים אהובים, משפחה וחברים יקרים ולבלות זמן איכות איתם. בשעות הערב המאוחרות, כשהילדים שלי נרדמים, אני ממשיכה בהכנות לקראת כל העתיד להגיע. מידי פעם אני נעצרת להתרגש ולהודות על כל המסע שעברתי, שהוביל אותי לנקודה הזו ממש. כל קושי, אתגר היו חשובים ואפשרו לי להגיע שלמה יותר למקום בו אני נמצאת.

מי שמכיר אותי טוב יודע שאני לא נכנסת לשום שבלונה, לא מנסה גם. להפך. בדרך כלל רואה שבלונות, לומדת אותן די מהר ואז ומחפשת ליצור דבר חדש משל עצמי, מנתקת עצמי מכל מה שקיים בחוץ, מכל מה שנפוץ, מהרוב ואז יוצרת דבר ייחודי שלא היה קיים עוד לפני כן. מפיצה אותו הלאה ואז הוא עובר להיות נחלת הכלל וחוזר חלילה.

תמיד הייתי כזו, מגיל קטן מאוד. יזמית בלב ובנפש, לא הולכת עם העדר אף פעם ומוצאת את המקום המיוחד, הלא רגיל ומייצרת אותו, גורמת לו להתקיים במציאות. למה? כי זה מה שמניע אותי, זה הגרעין שלי.


ומה עתיד להגיע?
  • יומני נשות חינוך לשנת הלימודים הקרובה
  • אקססוריז ליומנים
  • חוברות העשרה לילדים
  • חוברת הכנה לכיתה א'
  • משחקים מקוריים שלי
  • לוחות כיתה
  • סדנאות ייחודיות
  • חנות אינטרנטית שתאגד את כל אלו ועוד..

ובינתיים הצצה קטנטנה למגוון המשחקים החדש שיצרתי עבור הילדים המדהימים שאני עומדת להכיר ממש בקרוב, כל המשחקים יעלו כמובן לבלוג ולחנות האינטרנטית ממש בקרוב.
התכנים שלי בבלוג ימשיכו להיות מופצים בחינם - זוהי דרכי להעניק, לתרום בעיקר בסתר שזו הנתינה מבחינתי החשובה ביותר (בבלוג ניתנת אפשרות לראות כמה הורדות יש אך לא ממי ולכן מבחינתי זו נתינה בסתר). במקביל יוצעו התכנים מוכנים, ארוזים גם בחנות האינטרנטית למי שרוצה תוצר מוגמר.









סוף שבוע מקסים,
מאחלת לכם לעצור את מירוץ החיים ולהוקיר תודה על כל מה שיש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה