יומני נשות חינוך תשע"ח

לכל היקרות, ויסלחו לי היקרים הנפלאים קוראי הבלוג שלי. השנה בחרתי לייחד את היומנים עבורכן (ואשמח גם לייחד את היומן עבורכם מורים וגננים - אם תרצו תפנו אלי באופן אישי ואוציא לכם מהדורה מיוחדת).

יומני נשות החינוך שיצאו השנה, הם פרי עבודה של מספר חודשים אבל הדיוק שלהם, הוא הרבה בזכותכן שכתבתן לי משובים חשובים.
בזכותם דייקתי את כל מה שביקשתן לתוך 4 יומנים מקסימים ומרגשים.


אז בואו נתחיל ונעשה סדר בהכל!

היומן הנפלא משנה שעברה, פוצל לשני חלקים כדי לאפשר לכן להשאיר אחד בכיתה ועל ידי כך להקל על עצמכן. וגם כדי להפריד בין החלק בו כתובים נתונים אישיים שמצריכים התייחסות שונה.

כל נשות החינוך ( מחנכות, מורות מקצועיות, גננות, מנהלות צהרונים או משפחתונים) זקוקות לשני יומנים לניהול השנה. שני פלנרים שיעשו לכן סדר בכל.






האחד – שמתאים לכולן הוא יומן נשות חינוך

הנה סרטון שמראה את תוכנו





החלק השני של היומן או שאר היומנים מותאמים אישית לכל התמחות.

יומן למחנכת – הנה הסרטון



יומן למורה מקצועית – הנה הסרטון



יומן לגננת – הנה הסרטון



מחירים ודרכי רכישה

יומן נשות חינוך – החלק הראשון שמתאים לכל נשות החינוך – 60 שקלים בלבד.
יומן מורה מקצועית/ גננת / מחנכת – מחירו 80 שקלים בלבד

מחיר שני היומנים (חלק ראשון ושני)  - 130 שקלים במקום 140 שקלים.

בתאריך 23.6.2017 יום שישי אחרון לפני סוף שנת הלימודים והיציאה לחופש,  בין 16:00-17:30 יערך אירוע השקה בחצר שלי  במזכרת בתיה, כדי שאוכל לחגוג אתכן. בשנה שעברה רציתי מאוד לערוך מפגש כזה, אך הייתי בשנת אבל וזה הרגיש לא נכון. השנה המפגש יתקיים ויפתח ליין מפגשים מדהימים, ייחודיים ופרטים יהיו בהמשך.
מחיר שני היומנים (שני החלקים) במפגש יהיה 120 שקלים בלבד וזה יהיה רק בהשקה וכמובן קבלת היומנים תהיה מיידית ללא שילוח.

מי שמעוניינת שאשמור לה עותקים, מוזמנת למלא פרטיה בקישור הזה, אצור איתה קשר במהלך שבוע הבא ואתן לה פרטים נוספים.




באירוע ההשקה יהיו הרבה דברים נוספים, פרטים נוספים בהמשך...



מיד עם הגעתם של היומנים, אעלה לאוויר את החנות האינטרנטית שלי, אני מעריכה שזה יקרה בעוד כשבוע וחצי עד שבועיים ושם יהיה ניתן לרכוש באמצעות כרטיס אשראי ולבחור בצורת השילוח שנוחה לכן.

לרכישה לחצו כאן








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה