הקיץ שלי

אז איך הקיץ שלי עומד להראות?

  • הספר שבחרתי לקיץ החם נקרא "נוכרייה" של דיאנה גבלדון. גיליתי שהספר קיים רק אחרי שסיימתי לצפות בעונה הראשונה של נוכרייה. מכירות? אחד הסדרות החמודות ביותר שיצא לי לראות בשנים האחרונות. עצם זה שהסיפור מתרחש בסקוטלנד עושה את העבודה... יש לי אהבה גדולה לסקוטלנד ולתרבות המרתקת שלהם.
בנוסף הדמות הראשית מעוררת השראה בהרבה מובנים (:





ומה עוד?
  • תכנון הקיץ והפעילויות שנעשה יחד. אחרי שהילדים שלי סיימו להכין את לוח החזון לחודשי הקיץ, בנינו יחד תכנון דו חודשי תוך ההבנה שאני בהריון ושלא הכל אפשרי..

  • הכי מחכה למלא את יומן התכנון השנתי שהפקתי, אשתף אתכן בדרך בה אני מכינה אותו לקראת השנה החדשה בזמן הקרוב..


  • הרבה אבטיחים, שלוקים ודברים קרים ונעימים שמתאימים להריון מתקדם בקיץ חם שכזה!


  • זמן איכות עם הילדים שלי, לנצל את הזמן להנאה ולהתקדמות בתחומים שונים.



  • בריכה עם משפחה וחברים!



ומה עוד?
זמינה לכל הפתעה שתגיע!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה