מתחילים שנה חדשה: לוח שולחן ולוח מזג האוויר

בשלב הזה של החופש, רוב המורות כבר עמוק בתוך העשייה; דואגות ללוחות הכיתה, לעיצוב הכיתה, לתכנון השנה ועוד..
אז גם אני כמו כולן חושבת, יוצרת ומייצרת.

העץ המסורתי שלי, שמלווה את התלמידים לכל אורך השנה אשר מציג בין ענפיו את נפלאות הטבע, תוצרי התלמידים והנושאים שנלמדים -  שודרג!! בעזרתה של חמותי וגיסתי היוצרות המוכשרות. בשנה הנוכחית יופיעו בין ענפי העץ הפירות האופייניים כך שממש עכשיו, בין ענפי העץ ישנם מיני תפוחים שמחכים לקטיף. ואויש כמה שאני אוהבת תפוחים! פרי בריא, טעים ומעורר תיאבון.
חוץ מהעץ יש עוד הרבה מאוד דברים חדשים שמבטיחה לשלוח בהמשך!
 בינתיים הנה שני פרוייקטים מקסימים שיצרתי.
האחד -  איך לא??? לוח תלמיד לכיתה ב' (כל שנה אני מייצרת חדש). אני מדביקה לתלמידים את לוח השולחן לשולחן, באמצעות סלוטייפ.





אם אתן רוצות גם, אז לחצו כאן ותוכלו להדפיס, או לחצו כאן  אל תשכחו לניילן.





והפרוייקט השני, לוח מזג אוויר לתורן השבועי,
אם אתן רוצות, אתן מוזמנות להדפיס כאן או אל תשכחו לניילן ולהוסיף סקוטצ' זכר ונקבה בהתאמה!

 

למי שמסתבכת בהדפסה באתר TPT - Teachers Pay Teachers
עליכן תחילה להרשם לאתר, ההרשמה חינמית וכדאית עד מאוד מאחר ומורות מכל העולם משתפות בחומרים שלהם וחלק גדול מהם בחינם.
לאחר שתרשמו תוכלו לכתוב את שמי ב Search באנגלית Meital Caspi Burstin ויפתחו לכם כל הקבצים ששמרתי באתר. לחצו על הקובץ הרצוי ואחריו לחצו על Download Now - מופיע בצד ימין.
בהמשך שמרו במחשב שלכם.
בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה