רעיונות לחגיגת יום המאה ללימודים






רוצים תירוץ לחגיגה וללימודים בצורה חווייתית?
תחגגו עם התלמידים בגן או בבית הספר את יום המאה!


לפוסט חדש יותר בנושא יום המאה, לחצו כאן

יום המאה נחגג באופן קבוע בבתי ספר בארה"ב, ניתן למצוא חומרים רבים באינטרנט. הנה חלק מהרעיונות שיישמתי בכיתתי ורעיונות נוספים לשימושכם.
תנו להם ליצור מדליה "אני חכמ/ה במאה ימים יותר:








 

וכתר לכבוד החגיגה:



 

 

 
ומגוון פעילויות מתחומי דעת שונים:





את הכיתה שלי חילקתי לקבוצות ופרסתי מחצלת גדולה ליצירות מהטבע. כל ילד קיבל ערכה לכבוד יום המאה שכללה: הכנת מדליה, פיצה(מדליקה ביותר) , שרשראות, עץ עירום שעליו היה עליהם לצייר 100 פירות (באמצעות מקלות אוזניים), משאלות, משחקים, קלפים, כפתורים, בלוטים, איצטרובלים, קוביות ועוד..
















הנה פיצה עם 100 תוספות טעימות שהתלמידים הכינו











 מגדל הבנוי ממאה כוסות




והמועדף עלי.. עץ "מאה המשאלות"..









מטלות כתיבה בתחום המאה - מה הייתי עושה אם היו לי מאה שקלים, איך אראה בגיל מאה, מה הייתי עושה אם היו לי מאה רגליים, מה הייתי עושה אם היו לי מאה ידיים ועוד..










חולצות ברוח "יום המאה" 





איך אראה בגיל מאה?




 
ומה עם 100 טעימות???



להדפסת הדפים לחצו כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה